31 iulie 2010

Da ! Exact asta căutam...

Aseară, în timp ce reflectam asupra destinației de weekend, am aruncat o privire în garaj unde stăteau prăfuite, parcă așteptând să le plimb pe undeva, cele două mașini pe care le dețin ( un Jaguar XJ și un Rover) . Eu sunt foarte mulțumit de ele și nu aș vrea ceva mai scump,nu pentru că nu mi-aș permite, însă țara în care locuiesc nu-mi permite acest lux ( în principal prin lipsa infrastructurii). Privind la ele m-a cuprins un pic emoția, și mă gândeam când oare am folosit eu ultima oară o mașină la adevărata ei valoare...
Mânat de aceste senzații, am decis ca acest weekend să-l dedic vitezei excesive. Desigur că nu mă gândisem să iau vreo autostradă autohtonă pe post de circuit, și cum eu nu știam foarte multe în materia aceasta am sunat un om avizat. Acela este Radu F., om cu pasiune pentru mașini, deține diverse firme de tunning prin Ungaria în special, și din pricina aceasta este destul de înstărit cât să-și permită un Brabus. I-am propus ideea, și a acceptat-o din prima. Ne-am pus pe gândit ce să alegem, ce dificultate, cât de departe, și după o oră de discutat, o oră de împachetat, câtetva ore pe drum..... iată-ne pe circuitul „Le Mans”.
Azi a fost o zi frumoasă, perfectă pentru condus. Cum am ajuns am făcut un mic antrenament, m-am acomodat cu circuitul, am primit indicații de la piloții înscriși în „ACO” (AUTOMOBILE CLUB DE L'OUEST ), am pus umărul la repararea mașinii sricate de mine...nici nu am știut când s-a făcut seară. Am pilotat un Mini destul de puternic, mi-a plăcut foarte mult, însă mâine trec la o categorie mai grea ( posibil McLaren sau Ford GT). Mâine se anunță a fi o zi cu adevărat incitantă...de abia o aștept !

2 comentarii: