21 iulie 2010

Absent nemotivat ?

Nu, nu este cazul meu. Cauza absenței mele se bazează exclusiv pe tehnică , internet, parole, platforme și alte fel de fel de șiretlicuri tehnologice cu care eu nu ma împac. Totuși, sunt preferatele mele atunci când vreau să găsesc un vinovat, pentru simplul fapt că ele nu ripostează. Mă rog, cel puțin la prima vedere, deoarece din câte probleme îmi tot cauzează, se pare că țin contul tuturor învinuirilor mele nedrepte la adresa dânselor.
În timpul lipsei de aici, din viața cotidiană prin care am trecut până astăzi, nu a fost nimic demn de relatat. Menționez, doar de amorul artei, că am participat la câteva întâlniri productive dar insipide, am degustat câteva pahare de Champagne Bollinger cu un personaj demn de toată admirația mea, m-am decis să-mi schimb restaurantul preferat, și să nu uit să trec în revistă și faptul că am mai judecat asupra aventurii din Frankfurt, însă tot nu am limpezit nimic. Așadar, un început de săptămână ușor afectat de rutină, dar am speranțe sincere în zilele ce vor veni. De ce? Mă așteaptă o seară festivă cu ocazia zilei de naștere a unui prieten vechi, persoană publică spune el ( crede că o apariție în Top 300, și încă 2-3 prezențe în reviste tabloide la secțiunea Don Juani, îl face să fie demn de o poziție publică...), și poate ceva interesant de făcut în week-end ( încă stau pe gânduri aici...). În speranța unei bune conviețuiri cu tehnologia din jurul meu, vă scriu mâine în timp ce voi savura un espresso.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu