30 iulie 2010

Weekend cu tentă hedonistă....

După o saptamana plină de bilanţuri şi cifre, şi după câteva negocieri eşuate , conchid prin a spune că a fost o perioada foarte nefastă pentru afacerile mele. În consecinţă, ca să nu devin frustrat, am decis ca acest weekend să fie unul special. Un weekend în care să pot face anumite activităţi care să mă relaxeze, detensioneze, detaşeze, şi care să mă facă să uit de tot ce s-a întamplat în saptămâna asta deloc neproductivă. Vreau un weekend plin de plăceri. Deja în timp ce scriu aici, parcă mă şi văd pe plaja din Saona.... O mică escapadă până în Republica Dominicană cu siguranţă m-ar relaxa, însă nu ar fi de ajuns. Nu m-ar putea detaşa de complicaţiile săptamânii proaspăt încheiate. M-aş gândi tot la cifre, investiţii, discuţii, şi în plus într-un asemenea paradis nu este deloc recomandat să fii un sihastru.
Mă gândesc să fac ceva care să-mi oblige organismul să elibereze adrenalină în exces, ceva spontan, ieşit din comun, la limita pericolului. S-ar putea ca o astfel de experienţă să-mi ofere exact ceea ce-mi doresc. O să stau să analizez câteva posibilităţi. Deja îmi zboara gândul către Pont Ponsonnas , unul dintre cele mai înalte puncte de bungee jumping din Europa... Dar nu cred că voi avea curajul să merg chiar aşa departe pentru a-mi satisface pofta de neprevăzut. Însă începutul e promiţător....

3 comentarii:

  1. Nu mi-ai zis pana la urma cum ramane cu bagajul? Ma fac mica mica sau nu are rost sa ma chinui? :)
    Un weekend relaxant iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca preferai locatia aleasa de mine. Nu sunt nici pe o plaja sau pe vreo pasune din Alpi...aud doar zgomot puternic de motor,miros numai a ulei si benzina. Detaliez mai tarziu. Cat despre bagaje...poate weekend-ul urmator.;)

    RăspundețiȘtergere