10 iulie 2010

Chiar n-am chef....

să plec. Mi-e silă. Mi-e silă de drumul la aeroport, de privitul la ecranele cu „Departures”, de zgomotul detectoarelor de metal, de îndrumarea stewardesei către locul de la geam. Chiar nu vreau să aud zgomotul motoarelor turate la maxim când avionul se pregatește de decolare, nu am chef să simt golul din stomac atunci când se înclina pe o parte după decolare de parcă în momenul acela îi vine sfârșitul. Nu vreu să mă amăgesc că pot dormi, și de abia când mă liniștesc, să aud aceeași stewardesă cum îmi dă indicațiile privitoare la aterizare. N-am chef odată ajuns pe Flughafen Frankfurt am Main ( aeroportul din Frankfurt), să aud zecile de oameni care vorbesc zeci de limbi străine. Drumul până la hotel mi se va părea o veșnicie...
Dar, până mâine mai vedem. Poate îmi vine cheful la loc....sper.
Seară liniștită.


Un comentariu:

  1. Mie mi-e dor de toate astea. Ma iei si pe mine in bagaj data viitoare? Promit ca ma fac mica mica si nu scot un cuvant! :-)

    RăspundețiȘtergere