Șocul accelerării de la 0 la 100 km/h a fost terifiant, aproximativ cinci secunde în care am simțit că organismul meu a fost dintr-o dată smucit de o forță incontestabilă. Am reușit să câștig startul, însă am avut un ritm timid fiind speriat de ceea ce încercam să stăpânesc. Curbele mi-au dat cea mai mare bătaie de cap, trebuia să le iau cu o viteză anume, și cu o poziționare milimetrică a mașinii în așa fel încât să nu ies în decor. Liniile drepte au fost preferatele mele: primul tur- top speed 290 km/h, turul secund - top speed 301 km/h, turul trei-top speed 305 km/h, turul patru- 309 km/h. Ultimul tur nu a mai avut viteză maximă înregistrată deoarece neatenția și nesincronizarea m-au făcut să ies în decor chiar în cea mai dificilă curbă ( „Virage de Mulsanne”). Eu sunt teafăr, mașina a suferit ceva avarii, dar necatasrofale, achitabile.
A fost o experiență de neuitat. Dură, incitantă, aproape mortală, detensionantă și provocatoare de dependență. Am făcut cea mai inspirată alegere cu weekend-ul acesta, și nici costurile nu au fost foarte mari: de achitat un pneu și o bară față, și o aspirină cu un masaj bun pentru gâtul solicitat de forțele G. Mâine dimineață sunt acasă...sper să nu mă las purtat de val și să cred Kiseleff-ul un circuit. :)
Stiam eu de ce am zis ca te invidiez! Viteza cred ca provoaca adrenalina maxima!
RăspundețiȘtergereÎntr-adevăr viteza la volanul unei mașini extrem de puternice este inegalabilă. Cel puțin până acum...încă n-am experimentat viteza provocată de o cădere liberă. ;)
RăspundețiȘtergerede o cadere libera intr-o groapa din asfalt nu? nimic?
RăspundețiȘtergereSi accidentul de pe Magheru soldat cu iesirea Loganului pe asflat si cu moartea a 3 oameni a fost cauzat tot de viteza. Si pun pariu ca daca ai fi la volanul unui Ford GT pe autostrada si la un moment dat ar fi coloana, ai lua-o pe banda de urgenta ca de, masina ta e de viteza nu de stat in coloana
RăspundețiȘtergere