23 august 2010

Ni Sa Bula...

Ce este cu acest „Savusavu”? Sigur că la prima lecturare cuvântul menționat pare a fi o joacă de cuvinte, nicidecum vreo destinație în care apa oceanului este de o frumusețe inegalabilă. Cu siguranță însă nu au ajuns pe plajele sălbatice de acolo români dornici să-și expună infatuați mașinile achiziționate, fapt care m-a făcut să devin dependent de oaza de liniște pe care mi-o oferea acel loc uitat de lume. Am devenit dependent de apusul văzut din pat, de serviciile perfecte, de nuca de cocos (ingredientul universal în mâncarea tradițională), de cafeaua savurată în zori, de partidele de pescuit, de scufundări... și aș putea continua.
Vorbesc de dependență în cel mai serios mod, deoarece după ce sejurul programat inițial pe 7 zile se apropria de sfârșit, probabil influențat de eliberarea unui exces de serotonină, am decis să prelungesc șederea cu încă o săptămână. Eu cred că am luat cea mai bună decizie pe anul în curs. :) Poate că m-am simțit atât de bine și din cauza faptului că nu am mai avut niciun fel de contact cu ce se întâmplă în țară. Nu am vrut să am nici internet, nici tv, mi-am luat doar un telefon de pe care nici măcar nu aveam posibilitatea tehnică sa accesez internetul. Bineînțeles că lipsa grijilor de acasă și locul în care mă aflam nu au contat la fel de mult precum compania...ea a avut întotdeauna grijă să fie acolo unde trebuie și pentru asta îi mulțumesc.
Am avut parte de o vacanță așa cum îmi imaginam.
Ni Sa Moce.

5 comentarii:

  1. Savusavu....fiji islands.....hmmmmm......nice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă tot ne-ai făcut curioşi cu magia acelor locuri poate ne arăţi şi ceva poze (asta daca nu ai renunţat şi la aparatul foto în excursia ta)!

    RăspundețiȘtergere
  3. @catalin google fiji islands si nu cred ca mai ai nevoie de alte poze....

    RăspundețiȘtergere
  4. Catalin: Genul acesta de amintiri nu incap in fotografii...

    RăspundețiȘtergere