26 august 2010

Numerele la loto...

Citind astăzi rubricile de „Breaking news” am aflat că la loto este report. Oare de ce o știre atât de banală tronează înaintea altora cu mult mai importante?. Mă gândeam că știrea nu ar fi fost atât de mediatizată dacă în joc nu era pusă o sumă consistentă. Am aflat citind articolul respectiv, că reportul este de aproximativ 6 milioane de euro și că ar trebui să mă grăbesc dacă vreau să câștig, întrucât mai dispuneam doar de câteva ore în care puteam să-mi achiziționez un bilet norocos.
Nu contest, suma este destul de mare. Dar nu atât de mare încât să dau aproape 15 lei pe un bilet la loto care-mi va asigura doar o șansă de câștig la miliarde. Știu că acum a vorbit avarul din mine , însă eu consider că raportul dintre ce plătești și ce primești este extrem de dezechilibrat. Jucătorul plătește prea mult pentru șansele pe care i le oferă loteria. Nu-i de mirare că jocurile tip „bingo” se bucură de mai mult succes. Sper să nu vă dezamăgesc că nu vă voi comunica numerele câștigătoare ( doar o singură persoană le cunoaște ) dar vă dau măcar un pont: casa câștigă întotdeauna în proporție de 90%....

2 comentarii:

  1. Daca ai castiga, ai mai spune asta? Rational nu are sens sa faci multe lucruri : sa te insori, sa iesi la bere in cluburi scumpe, sa te angajezi, sa mergi la scoala...

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu care mă gândeam când am primit feed-ul cu titlul postului că aţi făcut un deal cu Albert Ignatenko ca să le faceţi o bucurie cititorilor dvs... :))

    RăspundețiȘtergere