4 ianuarie 2011

2011...

Primele rânduri scrise pe anul acesta ar trebui să fie unele reprezentative, să aibă un ecou care să se propage peste întreg anul 2011. Dar, așa cum m-a învățat istoria, eu nu sunt deloc o persoană care s-ar pricepe la cuvinte mari. Așadar, prima postare din anul acesta va fi una la fel de comună ca una din orice altă perioadă. Deci, scurtă. De ce?
În timp ce scriu aceste rânduri, îmi planific anul. Planificarea anuală sună cam așa : bani, bani, bani...


La mulți ani !

4 comentarii:

  1. Doar bani si atat!? Ma astepam ca voi miliardarii sa aveti o privire mai ampla asupra vietii decat noi oamenii comuni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde de fiecare persoană. Nu este ca și când dacă ai fi mai bogat, automat ai fi și mai iluminat. Iar când am spus bani, mă gândeam la afaceri. Anul acesta am multe proiecte pe care le voi începe și care (sper eu) îmi vor aduce multe lichidități.

    RăspundețiȘtergere
  3. mda. banii nu aduc fericirea dar cel putin o...consoleaza...
    eu cand imi planific ceva, nu-mi iese...lucru verificat.
    toate bune!

    RăspundețiȘtergere