4 decembrie 2010

Dor de ducă...

Mânat de această vreme capricioasă, urâtă, desprinsă parcă dintr-o poezie de Bacovia, m-am gândit să plec pentru o perioadă scurtă de timp, undeva, pe niște meleaguri mai însorite. Nu mă înțelegeți greșit, eu ador iarna și frigul, însă resping din tot sufletul această perioadă de tranziție până la primul fulg de nea. Perioadă presărată cu: ploi reci, noroaie, vânt puternic, ceață și zero soare.
Așa că fără să mai stau pe gânduri, am mers la biblioteca virtuală, am scos de acolo o carte care se intitulează „ Cele mai frumoase 100 de locuri din lume ”, am selectat de acolo paginile cu destinații tropicale, am închis ochii și am ales 3 finaliste. Ele sunt : Sydney (Australia), Rio de Janeiro ( Brazilia ) sau Cairo (Egipt).
Mă bucur că am avut inspirația să plec din țară ieri, am înțeles că la București nu decolează mai nimic. Pe Charles de Gaulle altfel stau lucrurile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu