27 august 2010

Și miliardarii joacă la loto...

Savurându-mi ceașca de espresso, mi-am adus aminte (apropo de asta) de o cunoștință care juca la loterie. Nimic anormal până acum, puteți spune. Dar dacă v-aș spune că această persoană este în prezent atât de bogată, încât să poată cumpăra lejer jumătate din mall-urile din București, cu banii jos. Este vorba despre cel cu care m-am întâlnit în Frankfurt. El a plecat definitiv din țară acum 3-4 ani și s-a stabilit nu știu exact pe unde, dar cu siguranță știu că până să plece era dependent de jocul la loterie.
Nu înțelegeți greșit, și atunci avea destui bani încât să-și permită aproape orice, și totuși juca la loto. Nu înțelegeam de ce joacă acest joc și alte jocuri de noroc nu practică. Într-o zi l-am întrebat de ce tot joacă la loto, că doar avea destui bani încât să nu se mai gândească și la alte câștiguri „căzute din cer”. Mi-a răspuns că este un defect din tinerețe, că joacă la loterie de când se știe. Mi-a mai mărturisit că atunci când va câștiga prima oară se va opri. Acum, judecând după ultima noastră întâlnire, consider că a câștigat ceva dar cu siguranță nu la loteria română... :)

P.s. Oare ce ar face un miliardar dacă ar câștiga la loto?

3 comentarii: