10 iulie 2010

Am ajuns la destinație

Din start mi-am început deplasarea cu stângul : nu mi-am luat hainele potrivite. La București înnorat, nici prea cald, nici prea frig. La Frankfurt? „Doar” 34 de grade Celsius. Am prinso zi caniculară, deși eu m-am bazat pe aplicația Apple care mă informa că vor fi cu siguranță precipitații. În fine, pun acestă mica neconcordanță pe seama tehnologiei și merg mai departe.
Vă scriu acum din camera de hotel, m-am cazat la Marriott. Sincer, nu prea agreez Marriott-ul, însă fiind mai aproape de locurile pe care am de gând să le onorez cu prezența, m-am gândit să-i mai dau o șansă ( de ce încă o șansă? Am să vă povestesc o întâmplare petrecută la Hotel Marriott din Budapesta, și veți vedea la ce mă refer). Acum cred că o să mă odihnesc. Rezistența mea la somn a devenit insuficientă, de când cu calătoriile acestea spontane și mai ales indezirabile. Însă de un lucru deja mă bucur,din poziția în care sunt cazat, ar trebui să văd ceva de genul ăsta:

Așa că de abia aștept să mă trezesc și să o iau la pas pe ici pe colo. :)


Un comentariu: